28.7.11

LAGI PENIPUAN ZIONIS

Petang tadi adalah masa bertemu keluarga kecil kesayangan saya. Saya rasa terpanggil untuk kongsikan pembohongan yahudi laknatullah sejak berpuluh-puluh tahun dahulu yang disampaikan oleh mak usrah saya iaitu apa yang disampaikan oleh Dr. Norhissam. Terlalu banyak yahudi menipu kita. Mereka mengamalkan apa yang disuruh Rasulullah SAW dan mencontohi makanan yang diamalkan oleh para ilmuan islam ulung namun, dibiarkan kita terus dengan sogokkan dan pembohongannya agar ummat islam lemah. Saya ringkaskan sahaja apa yang saya sempat catatkan kerana berusrah bersama Muhammad ;)

1. Kecerdikan akal bukan terletak pada otak tetapi pada PERUT.
- sebab itu Rasulullah SAW sangat menyuruh memerhatikan setiap makanan yang masuk ke dalam perut kita

2. Rejim zionis laknatullah ini mengatakan ikan tuna (sardin) mempunyai khasiat omega 3, walhal, ikan yang mempunyai sisik yang semakin besar itulah merupakan khasiat yang terbaik daripada ikan.
- kita ummat islam yang suka sangat ikan tuna sedangkan mereka tidak makan dan membiarkan kita dengan menyogokkan yang ikan tuna itu sihat untuk kesihatan

3. Ingatan manusia bukan disimpan di otak, ianya disimpan di dalam TULANG
- maksudnya, yahudi lakanatullah kata otak manusia umpama memori kad
- tidak pelik iklan dan sogokkan susu baik untuk perkembangan otak
- hakikatnya, semua maklumat setiap manusia itu tersimpan di tulang kecil yang dinamakan tulang sulbi
- setiap daripada kita akan dibangkitkan melalui tulang sulbi inilah yang umpama memori kad tentang kita

Kita sebenarnya terlalu patuh dengan telunjuk barat sehinggakan kita rasa gentar untuk melakukan perubahan terutama dalam bidang perubatan. Kita terlalu disogokkan dengan ubat-ubatan yang terbaik dalam melawan penyakit walhal, melalui ubatlah zionis laknatullah meracun badan dan sistem badan kita dengan elemen khinzir. Kenapa khinzir ini haram? Selain ada dalil pengharamannya, menurut kuliah Dr. Norhissam yang saya hadir, Allah cipta khinzir dengan 96 peratus bahan radioaktif yang diambil dimana-mana bahagian bumi yang tercemar jika saya tidak silap insyaAllah. Saya tidak mampu memperkatakannya dengan baik kerana bukan bidang saya ;) Jadi, bayangkanlah manusia makan radioaktif? Seperkara yang lebih popular, di dalam khinzir terdapat cacaing yang tidak mati walau dipanaskan dengan suhu setinggi manapun. Selain itu, tabiat khinzir yang pengotor, rakus dan tidak tahu malu, mempengaruhi manusia yang memakannya. Tidak pelik ramai orang semakin hilang rasa malu mungkin disebabkan faktor pemakanan yang dipengaruhi elemen khinzir yang berada dimana-mana sahaja berlegar dipersekitaraan kita. Wallau'alam.

5 comments:

~MAWAR~ said...

aiwah ya ummu muhammad..benar sekali..bnyak sangat dah pemikiran orang2 islam kita dipengaruhi oleh orang yahudi..terutama bab2 makanan ni..sikit pun diorang nak rosakkan umat islam dgn masukkan elemen khinzir dlm mknn..kdg2 naik was was dgn makanan kat pasaraya tu.halal ke tidak..

As-Salahuddin Smart Tahfiz School said...

jazakillah atas ilmu ni ye ummu Muhammad. Jom kita listkan jenis ikan yang sisik besar yang elok sebenarnya. Tuna pun dah byk kena pencemaran kat jepun nun. Sian org jepun dok amalkan tuna tapi entah tahu entah tidak kebaikannya..

Sudah berapa lama yahudi bergelak ketawa di atas kejahilan kita?

Allah...

Anonymous said...

blog kemas:)

jum ziarah sy pula

PROFESSIONAL CHEFF said...

Salam sejahtera.
Memandangkan blog ummu muhammad terkenal di kalangan para ibu-ibu, saya ingin membuat special request agar ummu muhammad buat n3 sekali lagi berkenaan bahaya IMUNISASI TERHADAP KANAK-KANAK. Semasa saya membuat research di internet, saya terjumpa penemuan terbaru



http://vactruth.com/2011/06/06/part-1-of-3-an-interview-about-vaccines-with-helen-v-ratajczak-phd/
http://www.whale.to/b/blaylock.html#Vaccination_and_Brain_Inflammation

saya yakin dengan kupasan menarik ummu muhammad, lebih ramai lagi kaum ibubapa dapat menyedari tentang bahaya imunisasi terhadap otak anak-anak seterusnya mencetus kepada AUTISM dan kurang cerdas. .

@LeenShamsh said...

ummi wardah: tulah akibat golongan kuffar menguasai ekonomi.. ;(

maisarah: insyaAllah ;)

FCu: mudah2an artikel selepasnya ini membantu insyaAllah same2 doa ;)