19.2.11

LAPTOP KANAK-KANAK

Ada pertanyaan dan permintaan ke atas laptop milik Muhammad
Keduanya laptop biasa sahaja yang hanya audio tanpa visual
Keduanya dibeli di negeri penyu telur dan sukar ditemui di pasaran luar
Dan kami sendiri pun jarang pulang kecuali cuti-cuti dan kecemasan
Jadi agak sukar menyatakan janji walau bagaimanapun,
Kami ada juga mengintai mini laptop yang punya visual untuk Muhammad
Boleh search di mudah.com

Ini dia hasil intaian kami
Keadaan tidak mengizinkan untuk membelinya lagi
Sekiranya ada kawan-kawan yang mungkin akan dan telah beli
Sila-silalah respon kepada kami
Respon anda didahulukan dengan ucapan terima kasih ;)

5 comments:

Abah Yie & Ummi Na said...

ummi pun dah lama nak belikan auni laptop :) mudah nak belajar....dia asyik ganggu ummi punya laptop hehe.

kalau ummu muhammad dah beli, info kat ummi ek? nak tahu jugak dgn lebih detail....

ummu muhammad said...

insyaAllah..ummi pun sam..mane tau beli dulu..info kami jugak! ;)

puan nina said...

laptop abc tu senang la jugak cari..yg ade surah2 tu belum pernah jumpa lagi

ummu muhammad said...

oh yg surah2 tu dalm 8surah pendek2 je..ok2 insyaAllah nina!

puan nina said...

terima kasih ummu muhammad =)