23.5.12

WW- TEMPAHAN CUTI SEKOLAH MEI 2012

Bismillah. Kami membuka tempahan sebanyak 5 pasang telekong masturah sahaja sempena cuti sekolah mei 2012. Setiap pembelian telekong, insyaAllah disertakan dengan cenderahati daipada kami sebagai tanda terima kasih atas sokongan anda selama ini ;).

Baru menyiapkan 2 pasang telekong pada minggu lepas yang ditempah oleh rakan setugas suami.

Sekiranya anda berminat, kunjungi kedai kami imaNiaga dan emailkan kepada attuffahumairah@gmail.com untuk keterangan lanjut insyaAllah! Tarikh tutup tempahan adalah pada 31 Mei 2012.

9 comments:

NoEn said...

alhamdulillah...mudah2an imaniaga terus berkembang dengan jayanya...

p/s: larat lg ke nk menjahit tu?hehe

@LeenShamsh said...

hahah! pakcik abu muhammad ade jadi assistnt..gune mesin je tak pas lgi sampai sekarang pasal kite malas nak ajar die heheh..gosok2 rende, jait tepi..assistnt buat kehkeh..

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah.. murah rezeki... untuk budak2 mcm alisha ada x ek?

@LeenShamsh said...

intan: semalam baru g cari kain cotton utk bebudak besar alisha tu dgn mak..makcik mintak buatkan anak die..tu yg baru nk try cuti2 ni..nanti nak mintak anak die jadi model telekung kanak2 heheh..

kayzie said...

wahhhh...seyes kagum..ummu Muhammad pndai menjahit rupanya...

PROFESSIONAL CHEFF said...

Salam sejahtera penuh kasih sayang buat BAi,

Tahniah kerana perniagaan kian maju.Bagi keluarga yang homeschool anak-anaknya, family biz sangat penting. Anak-anak akan belajar cara berniaga dan mereka akan berkembang dengan lebih maju.Memang terbukti rezeki dari berniaga lebih luas dari makan gaji. Bila berniaga, rasa pergantungan kepada Allah mesti kuat dan doa juga sentiasa kita panjatkan kepada Allah. Berbeza dengan gaji yang sudah pasti diterima setiap hujung bulan, kita tidak begitu pasrah. Apabila dapat sahaja rezeki, apalagi jika lebih dari kita jangkakan, sangat terasa pertolongan Allah dan indah betul rasa bersyukur itu sendiri. Semoga imaNiaga terus berkembang dengan segala perancangan jangka pendek dan panjangnya demi untuk maju kedepan.

ABS said...

Semoga Allah permudahkan

IntaNBerliaN said...

baguslah camtu.. :-)

emmm kalu telekung besar alisha ni, ummu jual brp yer agak2..

@LeenShamsh said...

kayzie: jait tegak pandailah..jait bengkang bengkok failed lagi heheh..sikit2 je boleh buat hobi ;)

kak rohana: terima kasih kak..mohon doanya berpnajngan..kami sentiasa support FCu! pastinya produk FCU mampu berdiri di atas kaki sendiri..kami mentah lagi..nak mule dimana pun masih terkial-kial lagi..teruskan menulis kerana ianya sebahagian inspirasi ramai orang yang mebace dan mengikuti FCU! ;)

ABS: mohon doa orang soleh berpanjangan

intan: tak boleh nak agak tgk produk dulu hehe..selalu kite tanye akak yang biase biznes bju..insyaAllah murah2 je kat imaNiaga ;)