17.5.12

HADIAH KEMBARA CINTA AGUNG 3 HARI GIVEAWAY SELAMAT DIPOS

Selamat Hari Pendidik buat warga pendidik diseluruh dunia terutama buat ibu dan ayah yang merupakan perintis pendidik buat Muhammad dan adik-adik ;). Tidak lupa juga kepada semua makcik-makcik yang merupakan pendidik ulung dirumah. Hanya Allah yang mampu membalasnya.


Alhamdulillah semalam bersempena hari pendidik, Muhammaad telah pun pos semua hadiah-hadiah kepada peserta KEMBARA CINTA AGUNG 3 HARI GIVEAWAY menggunakan pos domestik yang harganya lebih kurang pos laju sahaja dan menurut ayah, pos laju lebih murah untuk barangan yang tidak berapa berat seperti semalam berbanding pos domestik.


Mudah-mudahan semua hadiah ini selamat dan masih elok rupanya.  Alhamdulillah terima kasih atas semua doa-doa makcik. Mohon didoakan berpanjangan buat Muhammad sekeluarga. Semoga segala doa makcik-makcik turut terbias mencari semula makcik-makcik semua ;).  Sayang fillah! ;)

6 comments:

IntaNBerliaN said...

terima kasih ummu..!!

nanti dah dapat sy inform :-)

Ruse Sulaiman said...

Alhamdulillah, Insyaallah.
Dah terima nanti saya beritahu ya :)

FADLUL & FIFAH said...

wahhh...nnt blh mkn kurma!!!

Ibu Yusuf Maryam said...

semoga selamat sampai. Al hamd, tkasih :-)

Anonymous said...

Assalammulaikum UM,

Alhamdulillah, barang yang dikirim telah selamat saya terima pagi ini. Kismis pun dah selamat saya makan..he..he....terima kasih banyak-banyak...

Dr, Mama Adam Zakwan

azyatun said...

ALHAMDULILLAH

dah habis pon manisan2 tu ;)
terima kasih