21.5.12

1 REJAB 1433H

Kawan-kawan blog BAi yang kucintai kerana Allah ;)
Menjelang maghrib sebentar sahaja lagi akan masuk 1 Rejab 1433H. Jom kita sama-sama memperbanyakkan doa dan istighfar di dalam Rejab supaya disampaikan di dalam Ramadhan insyaAllah!

Sayang fillah buat semua! ;)

8 comments:

Ummi Iman said...

Cepat je masa... Salam rejab :) bolehlah buat puasa sunat

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ummi MUhammad.InsyaAllah.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Lupa lak k.atie nk tanya..stok kain sarung anak tu ada lg tak?Puas k.atie mencari kain sarung kanak2 ni..rupanya ummi Muhammad ada jual :D
Klu masih ada emailkn no akuan kat sini ya..

azatie_sayang7071@yahoo.com.my.

Ummu Muhammad said...

UI: tulah kjap sgt rase..mudah2an Allah sampaikan kite dalam ramadhan ;)

kakatie: kaktie kite dah email dah.. ;)

Mummy GreenyHouse said...

dah bulan rejab kan..Alhamdulillah.
Sy harap dpt sempurnakan puasa sunat bulan ni.. (sambil2 beberapa hari puasa yg masih belum diganti gara2 bersalin pd ramadhan lepas..- byk lagi, harap sempat la... :p)

NoEn said...

salam rejab buat BAI ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ummu Muhammad..sat lagi k.atie cek ya.TQ

IntaNBerliaN said...

sama2lah kita gunakan kelebihan bn rejab sebaik yg mungkin.. moga kita sama2 mndapat keberkatan darinya.. :-)