20.11.12

ANGAN-ANGANKU, CITA-CITAKU

Email Dari salah seorang penderma. Rasa sebak kami di sini T_T

Kepada Tuan Admin Aqsa Syarif, saya telah menderma sebanyak RM12.00. Harap Tuan dapat menerima derma sekecil ini. Ini kerana saya seorang penganggur. Hanya itu sahaja yang saya mampu. InshaAllah, ada rezeki lagi, saya akan menderma. Jikalau saya seorang jutawan, akan ku derma sebanyak mungkin. Namun ini cuma angan2ku,cita2ku. Namun, dengan izin Allah jika suatu hari nanti aku mampu, akan ku derma ke saudara2 ku di sana dengan sebanyak yang mungkin. Amin Amin Ya Robbal Alamin.

Hamba Allah.

Persoalannya. Kita bagaimana??
Tepuk dada tanya iman!



MALU! T_T

4 comments:

NoEn said...

in shaa allah
yang penting niat dan usaha kita untuk menolong saudara2 kita di sana

UmmiAbi said...

Innama 'amalu binniat... Walau kecil, tapi niat & usaha itu dipandang besar oleh ALLAH...
Ya Allah...save Gaza Ya ALLAH..

insan_marhaen said...

malu rasanya..memandang gambar bawah sekali...besarnya jiwa kanak2 ini biar dalam keadaan cedera...semangat ttp utuh..

insan_marhaen said...

Alahai ..sebak la pulak hati ni ...semoga ALLAH beri ganjaran yg besar di sana nanti..Biar nampak kecil tp besar di cc nya..