13.8.11

REZEKI RAMADHAN

Alhamdulillah ada rezeki Ramadhan untuk Bayt Al-Iman. Alhamdulillah Allah pilih kami untuk memenangi dua giveaway dan satu contest.

Rezeki Pertama
Kemenangan pertama adalah kemenangan untuk 1st Giveaway by Cempaka Kuning. Pada ketika menyertainya, BAi banyak menerima 'tag' dari kawan-kawan maya fillah. Alhamdulillah ada rezeki walaupun niatnya cuma ingin meraikan kawan-kawan fillah yang 'tag' kami. Pengumuman pemenang boleh lihat disini. Terima kasih kepada pihak Cempaka Kuning yang 'locengkan' BAi untuk berita kemenangan. Alhamdulillah hadiah seperti yang dijanjikan juga sudah sampai beberapa hari yang lepas. Apakah hadiah itu? ;D

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Inilah hadiah dari Cempaka Kuning. Alhamdulillah ada rezeki sehelai t-shirt dari Melaka. Terima kasih dau keladi kepada penganjur. Semoga terus dilimpahkan rezeki dan keberkatan dalamkehidupan insyaAllah!


Rezeki Kedua
Giveaway from Adyshariz adalah GA yang saya dengan suka hatinya menyertainya tanpa 'tag' daripada kawan-kawan fillah kerana saya support Aisha dalam keadaan mood yang ada untuk menyertai GA ketika itu ;D. Alhamdulillah ada rezeki Ramadhan Bayt Al-Iman. Pengumumam pemenang disini. Hadiah masih belum sampai. InsyaAllah apabila sampai dan saya rajin, saya upload kemudian ;D Terima kasih kepada ibu alisha yang 'melocengkan' kami di peti shoutbox tentang kemenangan di Giveaway from Adyshariz.

Rezeki Ketiga
Minat saya adalah menulis. Jika diberi pilihan sama ada GA ataupun contest, saya pilih lagi contest yang memerlukan penulisan dengan tajuk yang sesuai dengan fikrah saya. Dunia blogger banyak mendidik saya belajar mengarang sebenarnya. Alhamdulillah ;)

Masih ingat tulisan saya untuk Diari Muhammad tentang Peraduan Dunia Susu Ibu 2011? Boleh baca entry berkenaan disini. Subhanallah! Alhamdulillah ada rezeki kami lagi disini. Saya mendapat pengkhabaran berita kemenangan melalui Puan Madziah sendiri melalui mesej. Saya terkejut apabila mendapat mesej di handphone dan mahu menunjukkan kepada suami sehingga mesej itu terpadam mungkin kerana tertidur ketika menyusui Muhammad. Alhamdulillah keesokkan harinya, hadiah telah selamat tiba di Bayt Al-Iman dan ada contact number Puan Madziah untuk saya reply menyatakan terima kasih kepadanya. Terima kasih kepada team DSI! Juga kepada kawan-kawan maya fillah yang turut 'melocengkan' untuk memberitahu berita kemenangan Bayt Al-Iman. Juga, kepada Puan Hafizah yang telah 'tag' kami. Tahniah juga kepadanya yang telah memenangi tempat pertama penyusuan berganda, tahniah! ;) Terima kasih sekali lagi. Semoga Allah permudahkan urusan kalian insyaAllah! Hadiah pun telah selamat kami terima. Apakah hadiahnya? ;D
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Alhamdulillah Allah takdirkan Bayt Al-Iman menang tempat kedua untuk kategori kelahiran secara normal. Kami cukup suka! Kelengkapan menyusu seperti cooler bag, botol, dan beg menyimpan stok EBM brand Jingle Jungle. Brand yang saya percaya dan suka kerana susu-susu Muhammad selama ini disimpan di dalam plastik susu brand ini. Mungkin ada sebahagian rezeki baby Makngah Muhammad melalui ibu Muhammad yang sedang menghitung hari untuk bertemu ibunya di alam dunia ;)

Astagfirullah! Subhanallah! Allahuakbar! Alhamdulillah di atas segala kurniaan dan rezeki untuk kami di bulan Ramadhan ini. Hanya Allah yang dapat membalas segala kebaikkan kalian. Semoga Allah permudahkan segala urusan sehari-hari kalian dengan nikmat keredhoan dan keberkatan disisiNya insyaAllah! Doakan kami juga menjadi hamba yang disayangiNya insyaAllah! ;)

17 comments:

Ibu Yusuf Maryam said...

Tahniah Ummu Muhammad.. ibu Yusuf dan Maryam dah lama tak join GCL..

Anonymous said...

Assalamualaikum.alhamdulillah.tahniahakak.murah rezeki akak suami dan baby.hehe.walaupun xda rezeki dari pc, masih ad lagi rezeki melimpahruah Allah janjikan utk akak.^^ believe in Allah.insyaAllah.

p/s: lumayan jugak hadiah set bby tuh akak.hehe;)

As-Salahuddin Smart Tahfiz School said...

congrates Bayt Al-Iman!

FADLUL & FIFAH said...

wahhh!!!bestnya..mcm2 hadiah dapat...tahniah!! *tumpang gembira nih..hehehe

Unknown said...

alhamdulillah, rezeki ramadhan :)

@LeenShamsh said...

kak zefa: jomlah join hehe

PC: bukan main suke cik PC kite nih..nk dekat sudah ke hari bahagie heheh???

ummu ahmad: tq! ;)

fifah: best2! rezeki mkngah muhammadlah.insyaAllah bb gurl ;)

@LeenShamsh said...

huda: Alhamdulillah ;)

myamyza said...

tahniah ibu muhammad, alhamdulillah, rezeki dari Allah.

@LeenShamsh said...

mummy: alhamdulillah ;)

~MAWAR~ said...

Alhamdulillah...banyak betul rezeki ummu muhammad di bulan yg mulia ni..semoga sentiasa diberkati dan mendapat rahmatnya...=)

@LeenShamsh said...

amin! alhamdulillah..semoga mendapat sama biasan doa yg cantik itu! ;)

Anonymous said...

hari2 bahagia la akak.hehe.humm..entah ble hari bahagianya akak..xda calon yang sudi utk pc yang serba kekurgn nih.^_^

@LeenShamsh said...

insyaAllah jage hub dgn Allah..Allah temukan kite dgn pemilik tulg rusuk kita yg juga sama kecintaan dengan kita...Allah cinta pertama ;)

NoEn said...

tahniah ummu muhammad..murah rezeki kamu ya :D

@LeenShamsh said...

alhamdulillah noen ;)

Anonymous said...

insyaAllah.akak doakan pc ea;)

@LeenShamsh said...

insyaAllah PC same2 doa n usahe hehe ;)