16.11.11

WW- SAH!

Sah! Tanganku bangku T_T

14 comments:

Zefa NorAsmara said...

Go UM go!! Kek cekelat.. hmm, cedap.. :D

Ummu Ukasyah said...

Tak apa lain kali cuba lagi ummu Muhammad ya. Sy pun tangan bangku juga. Habis semua resepi saya ikut tapi tak menjadi. Tapi bila banyak kali mencuba resepi yang sama sampai suami pun naik jemu barulah menjadi dengan jayanya.

Sampaikan nak goreng mee goreng pun sy nak sama sedap macam kat kedai. Beberapa kali percubaan baru menjadi.

Memasak ni kadang-kadang main campak-campak je dah sedap.
Hihi..

myamyza said...

takpe, yang penting keinginan mahu cuba lagi harus ada, pertama kali buat, tak jadi... ok, kali kedua, dah ada rasa dah, tapi kurang cantik... ok, ykali ketiga nanti pasti jadi.. hehe..

cayuk2 wahai ibu muhammad

kayzie said...

dont give up..try again pliss..hehe

kayzie said...

dont give up..try again pliss..hehe

ayukemboja said...

xpe k.lin.usaha tangga kejayaan.cewah.hihi

NoEn said...

jgn putus asa k!!cuba lagi..pasti menjadi lps ni..hehe

IntaNBerliaN said...

xpa.. cuba lagi... lama2 gerenti mnjadi.. sy pun sm cam gitu jugak.. hihii

Princess Solehah said...

cuba lagi.. :) jgn putus asa

OneSimpleMother said...

hehehe.. lawak.. lawak.. akak dah terima telekung tu semalam. akak beli ye.. thanks..

Nida said...

Salam...

Takpe usaha tangga kejayaan.. tapi kalau Kak Nida rasanya lagi tangan bangku kot...

~MAWAR~ said...

chayyok2! ummu muhammad...agi idup agi ngelaban! selagi hidup,selagi tu berjuang..hehe

wan nurul hezrina said...

hehe sila cuba lagi

ummu muhammad said...

heheh insyaAllah tidakkan ku putus asa heheh