10.6.11

JOM BER'PICNIK'!

Pertama-tama terima kasih kepada murobbiah tentang selok belok sebagai blogger iaitu puan nina tok guruku  yang sangat berjasa kepada saya. Hari ini sekali lagi jasamu dikenang! ;) Alhamdulillah saya sedang belajar berPICNIK dengan mengedit gambar-gambar yang terakam semasa cuti di kampung zauj selama seminggu. Terlalu banyak gambar, jadi saya memerlukan khidmat PICNIK untuk mengecilkan ruang. Saya tidak begitu mahir dengan photoshop, jadi picnik sesungguhnya memudahkan kerja-kerja mengedit gambar. Terima kasih puan nina! ;)

Jom kawan-kawan kita berPICNIK!

4 comments:

puan nina said...

baru perasan link yang kite bagi hari tu kat blog salah..dah betulkan dah =) nasib baik ummumuhammad tanya tadi..

@LeenShamsh said...

nina tq! alhamdulillah berjaye! :D

Esfarizam said...

wah, saya pun kena belajar ni kak lin...saya pun xpandai sgt IT ni

@LeenShamsh said...

esfa jom2! best! ;)