9.12.11

JELAJAH JEMARI ASMARA GIVEAWAY

Bayt Al-Iman sememangnya wajib support jelajah kakanda jemari asmara! ;)

Klik gambar comel mereka untuk turut serta!

Bayt Al-Iman berkenalan dengan blog jemari asmara ketika kami menganjurkan GA sulung kami iaitu Maulidur Rasul Giveaway. Alhamdulillah asbab GA sulung kami itu membawa Bayt Al-Iman berkenalan dengan blogger-blogger tegar yang baik-baik antaranya blog jemari asmara. Manis untuk dikenang ;).

Antara keistimewaan blog jemari asmara adalah pemilik sering ketengahkan isu kekeluargaan seperti didikan anak, masakan dan cuti-cuti ditempat-tempat menarik disekitar Malaysia, tidak lupa juga hobi pemilik yang gemarkan pinggan mangkuk lama. Semua isu-isu ini adalah sesuai untuk WANITA.

Sebenarnya, tulisan-tulisan pemilik tentang isu kekeluargaan menjadi tips mendatang untuk kami dimasa mendatang dalam menghadapi dan menyediakan mental untuk mendidik anak-anak sebesar yusuf dan maryam dalam keadaan ibu yang berkerjaya. Saya amat kagum dengan pemilik blog kerana banyak masanya dihabiskan untuk kerjaya namun masanya umpama melebihi 24 jam sehari kerana mampu memasak dan menulis blog dalam keadaan tuntutan kerja yang tidak menentu. Tahniah anda ibu yang serba boleh! ;)

Akhir kata, semoga jodoh kita berkekalan walau hanya di alam maya. Teruskan menulis kerana hanya WANITA yang memahami WANITA! ;) Selamat ulangtahun pertama untuk blog jemari asmara dan tidak lupa kepada anakanda teruna pemilik blog, abang yusof ;). Semoga abang yusuf membesar sebagai mukmin yang diredhoi Allah dan ahli jemari asmara dapat berkumpul bersama di syurga sana insyaAllah! Ukhuwwah fillah. Sayang kerana Allah! ;)

- ID follower: ummu muhammad
- jemari asmara terletak di dalam senarai KELUARGA SYURGA sebelah kanan blog BAi
- banner jemari asmara terletak di dalan senarai GCL sebelah kanan bawah blog BAi

2 comments:

Ibu Yusuf Maryam said...

Terima kasih dinda support kanda, sayang kamu juga.. sesungguhnya indahnya kasih syg kurniaan Ilahi, kerana Ilahi.. :D

@LeenShamsh said...

ye dinde syg kande fillah hehehe jiwang2 kite kak zefa keh8!