29.8.12

WW- SAHABAT SYURGA

 Menanti masa beraksi ;).

10 comments:

puan nina said...

wahhh..adik nak belajar berenang :) mesti seronok dah ada kawan :D

Ummu Muhammad said...

nina: ibu die yg lebih tak sabar nk main air dgn abg n adik nih..hihii

kayzie said...

wahhh sronok..nak main air katne tu?hehe

Ummu Muhammad said...

kayzie: dalam kolam abg muhammadlah hehe..nk tunggu balik ganu baru boleh g pantai cantik ;D

syiela said...

mesti sangat tak sabar ni hehhehe

ibu jgn lebih2 ye kang urat kembang :)

Ummu Muhammad said...

kak shiela: hahaa..akak kalau tnye ayah muhammad manusia paling degil mesti jwb die ibu muhammad heheh..ni bukan kembang urat je..kembang semangkuk taknak turun berat T_T

UmmiAbi said...

Dah macam sama besar dah Abdullah hensem & muhammad hebat... Semangat adik nak main ngan abang dia..hehe

Ummu Muhammad said...

ummiabi: abang kemenjadian die lebar..adik pulak kemenjadiannya panjang hehe..mase beli baju renang adik tu ingat tak padan, rupenye ok utk die sebulan..nanti 3 bulan bole masuk kolamlah hehe

Ummi Iman said...

Wah... nak mandi kat mana tu?

IntaNBerliaN said...

wah... abdullah pun dah ada baju renang yer... :-)