21.6.13

SEBELUM DIHARAMKAN

Alhamdulillah yang dihajati telah Allah penuhi dengan penuh kasih sayangNya di hari Jumaat penuh baraqah. Selamat menyudahkan Al-Kahfi, perbanyakkan selawat, sedeqah dan jariah serta berdoa kerana ada satu masa dalam hari Jumaat ini yang Allah akan angkat dan makbulkan doa-doa kita. Moga Allah sentiasa bersama kita dalam melakukan apa sahaja urusan sebagai hamba dan khalifah di bumiNya inshaAllah!

Hari ini Allah mentakdirkan saya keluar awal beberapa minit untuk ke pejabat pos atas urusan pejabat. Allah memudahkan urusan saya kerana apa yang saya nanti-nantikan juga berada di pejabat pos. Selesai di kaunter pos ekspres, saya ke kaunter pos laju pula. Semalam lagi pesanan sudah sampai dan hari ini buku-buku yang saya hajati sekian lama telah berada di tangan kami. Sebelum ini kombo buku ini out of stock!

Mungkin buku ini akan diharamkan. Jadi, sebelum terlewat dan stock available, saya pun cepat-cepat di bookcafe.com.

Kenapa saya memilih prochoice vax?
1. Lihat sejarah bagaimana zaman kejatuhan turki uthmaniyyah. Bagaimana RANCANGAN munafik Mustafa Kamal Antartuk untuk menghapuskan sistem islam dan menggantikan sistem zionis hari ini. Sistem laknatullah yang kita guna pakai semenjak 1942.
2. Lihat juga bagaimana hero yang dibanggakan dunia Hitler membunuh orang yahudi dan meninggalkan sedikit daripadanya dengan kata-katanya yang mahsyur 'sengaja dibiarkan yang sedikit supaya orang yahudi kemudiannya ingat'. Lebih kurang begitulah. Hakikatnya ianya adalah suatu RANCANGAN untuk membawa masuk lebih banyak yahudi ke tanah suci ummat islam Palestin.
3. World Trade Centre (WTC) yang runtuh dan implikasinya Islam dituduh sebagai penjahat walhal ianya juga adalah RANCANGAN. Rancangan ini telah banyak didedahkan di TV dan alat sebaran am.

Ketika entry ini dicatat saya sempat membelek-belek RASULULLAH SAW IS MY DOCTOR. Saya sesungguhnya terpikat. Keyakinan saya inshaAllah bulat hasil musyawarrah dan mengambil kira banyak faktor. Andai ramai ibubapa provax mengatakan 'lihat 10 tahun akan datang apa akan jadi kepada anak yang prochoice vax' inshaAllah saya juga banyak lihat mereka semua membesar dengan akhlak yang mantap!

Sebagaimana ibu bapa provax yang sangat menakuti anak-anak prochoice membawa penyakit berjangkit, saya juga teringin melihat hasil anak-anak provax tanpa penyakit kritikal dan tenat malah saya berdoa agar hasilnya bukanlah seperti manusia berIQ tinggi tetapi dengan akhlak yang '0 sehingga boleh mengeluarkan kata-kata 'bitch' or 'stupid young mother'. Mungkin ini juga hasil vax. Sihat tetapi sakit akhlak.

Terima kasih kepada sahabat maya sefikrah saya, Puan Noen, melalui entrynya saya bertemu kedai online yang menawarkan buku ini secara kombo. Ini hanya pendapat kami dan bukan untuk mempengaruhi sesiapa kerana masing-masing juga punya tulang belakang dan kurniaan pemikiran untuk berfikir. Tidak perlu ikut-ikut bertaklid buta sebagaimana kata 'a mother and a doctor' (baca entry perang vaksin 1), sekiranya dia tidak menvaksin anaknya dan anaknya sakit, dia akan sumbat sahabat saya yang prochoice dalam penjara.

Agak kelakar juga kerana seorang yang berIQ tinggi boleh menyalahkan orang lain hasil daripada sifat suka mengikut-ikutnya sendiri :P. Saya sudahkan entry ini dengan marilah kita sama-sama berlapang dada dengan pilihan masing-masing walaupun ada juga perasaan 'geram' saya. Hormon DOPAMIN yang perlu direndahkan. Apa yang pasti semua daripada kita perlu bersedia kerana sistem kafir, sistem zionis ini akan runtuh tidak lama lagi. Panjang umur, kita mampu melihat kesatuan ummat yang mampu meruntuhkan sistem penjajahan pemikiran hari ini inshaAllah!

Sebelum melontarkan komentar, sila baca dahulu buku-buku tersebut. Akhir kata, walaupun belum mula BEDAH BUKU, inshaAllah saya sangat setuju dengan Tuan Jerry ;). Ini pilihan kami, maka, HORMATILAH!

7 comments:

Langit Tinggi said...

nak beli buku rasulullah is my doctor tu.. :'( takde pun

NoEn said...

asyik tertangguh je nk beli buku rasulullah is my doc tu..aiyyoooo

ps: kita pun lambat nak khatam buku...iyolah kat rumah tak sempat nk buka buku(alasan)..time kat office curi2 masa terluang baca info kat group FB...hoho

@LeenShamsh said...

Langit Tinggi: naskah wajib yang perlu ada! :)

Puan Noen: noen cepat sebab banyak kaedah rawatan semulajadi jerry ajar sebelum ianya haram..kang tak pasal2 bankrup biz farmasitikal :P

Rabiatul Adawiah said...

Buku2 tu semua dalam bahasa inggeris ke melayu?

@LeenShamsh said...

semuanya diterjemah dr b.inggeris kepada bahasa kite..bacelah! sye sedang bace bab terakhir..ianya sangt PERLU untuk diketahui umum..selepas membaca, Allah jualah yang memebri taufiq dan hidayah buat kita semua..sgt2 syorkan untuk ada dalam rumah kite inshaAllah!

Unknown said...

Sis mane nk dapatkn buku2 tersebut... Andai xdh ad jual.. Sy snggup potostep.. Really need that book... Dh merata Cari...

@LeenShamsh said...

Puan Ainul..cari di pts bookstore online tak silap name bookcafe.com..