12.1.13

JAHANAM DI 'SYAM'!


Semua negara Islam sedang bergolak dan yang masih tidak henti-henti diperhambakan selain Palestin adalah Syria (bumi Syam) semata-mata mahu menegakkan perlembagaan Islam dengan mewujudkan sistem kekhalifahan. Selagi mana perlembagaan Islam tidak tertegak, selagi itu kita semua (orang yang mengaku beragama Islam) menanggung kemurkaan Allah.

Masih belum ramai yang tahu tentang keadaan yang berlaku di Syria sebagaimana pengetahuan kita tentang isu Palestin. Mereka di sana ada seekor jahanam yang menyuruh ummat di Syria mengaku dirinya Tuhan persis Namrud dan Firaun. Dua makhluk Allah yang terakam jelas sungguh DERHAKA di dalam Al-Quran! Sunnatullah sejarah itu akan berulang dan terus berulang.

Nasihat saya, marilah kita luangkan masa kita 6 minit lebih sedikit sahaja. Mudah-mudahan Allah bagi kelapangan masa saya untuk menulis sedikit info tentang situasi di Syria ketika ini in shaa Allah pasti dengan izin Allah!

2 comments:

CeqGu said...

Allahuakbar!!! Kejam btul iblis2 tu. Menitik air mata tgk video tu.....moga allah datangkan pertolongan segera dan hancurkan musuh2 islam. Amin...amin ya rabb

@LeenShamsh said...

ni namenye sunnatullah nis..firaun dan namrud akan datang zaman ke zaman..dan Allah dah janji yang batil akan lenyap cume nantikan mase yg Allah izinkan nanti :D

p/s: Allah tak izinkan lagi supaye kiet (umat islam) bersatu hati ;)