1.5.13

WW- ISU 'FULLSTOP'

Untuk kepastian isu 'fullstop' di bahagian calon roket. Adakah ianya dikira undi rosak?

Sekadar gambar hiasan. Isu dakwat kekal yang tidak kekal. Dakwat sotong katanya :D.

[sumber]

6 comments:

Ummi Iman said...

Isu full stop bukan salah pengundi kan? Isu dakwat pula, ada juga baca komen yg dah mengundi. Hilang bila dibasuh. Erm.. Tgk je 5 Mei nanti. Semoga Allah permudahkan.

nurbijen said...

selamat mengundi...
psst, sebelum calit dakwat tu, tanya dulu petugas... dah goncang ke belum? sbb kata SPR cat tu tanggal sbb lupa goncang...
Yg undi pos kat London tak guna pula dakwat tu

Ummu Muhammad said...

ui: spr mngkin nk rase jalanraye kalau pilihanraye tak jalan :P

kak nur: hahaha kak nur kite tak saba betul menanti sejarah 5 mei 13 ni..ok nanti nk tnye petugas da goncang belum haha!

NoEn said...

xsabar nk balik mengundi jugak...

kayzie said...

macam-macam isu kan?ini kalilah..

~MAWAR~ said...

xke pelik..xkan la byk tmpt spr lupa nk goncang..kih3..hrni rmai plak bangkit isu pndatng asing kt klia..cmne agknya tu..org kalut nk mngundi dorg kalut nk melancong time2 ribut ni...aishh..smga xde penipuan berlakuu..huhu