24.4.13

WW- BOTOL SUSU KACA

Milik Muhammad & Abdullah. Payah mahu jaga.
Hari ini CRK lagi. Nenda tidak sihat T_T. Moga cepat sembuh.

5 comments:

puan nina said...

heee..kenapa payah?

moga nenek cepat sembuh...

kayzie said...

tak pernah pecah?bagusnye Muhammad dan Abdullah...tertib :)

Ummu Muhammad said...

nina: sebab ini dah tak tau edisi ke berape dah..alhamdulillah taklah mahal sgt jenis ok baby ni..muhammad punye 13.9 adik 9.90...mak die mampu yang itu jep hehe

kayzie: mane tak penah pecah..mak die pun pernah pecahkan satu mase cuci..muhammad pecahkan 3,4 macm tu..abdullah pecahkan satu, 4 botol pulak si kesya sepupu mereke anak susuanku..heheh takdirnye baik mereke tu sume pecah ;)

ade pro n cons utk botol susu kace..nk panaskan susu abdullah inshaAllah lagi cepat panas, cuci pun senang sebab tak lekat protein susu bagai mcm kat botol plastik..cons die mmg mudah pecah ;)

amin!mudah2an tertib2 dan penuh kesantunanlah hero2ku ini :P

Ummu Muhammad said...

nina: sebab ini dah tak tau edisi ke berape dah..alhamdulillah taklah mahal sgt jenis ok baby ni..muhammad punye 13.9 adik 9.90...mak die mampu yang itu jep hehe

kayzie: mane tak penah pecah..mak die pun pernah pecahkan satu mase cuci..muhammad pecahkan 3,4 macm tu..abdullah pecahkan satu, 4 botol pulak si kesya sepupu mereke anak susuanku..heheh takdirnye baik mereke tu sume pecah ;)

ade pro n cons utk botol susu kace..nk panaskan susu abdullah inshaAllah lagi cepat panas, cuci pun senang sebab tak lekat protein susu bagai mcm kat botol plastik..cons die mmg mudah pecah ;)

amin!mudah2an tertib2 dan penuh kesantunanlah hero2ku ini :P

Huda said...

botol kaca? huda xpenah lg beli tuk kids..sbb tu la risau dipecahkan..ehehehe..kids lak jenis suka baling2 :)