26.2.12

PENANGAN INTANBERLIAN

Baru sahaja menulis berkenaan hadiah GA daripada puan noen di entry HATI GEMBIRA, tengah hari sabtu semalam, Alhamdulillah ada bungkusan rezeki lagi. Dek kerana penangan puan intanberlian di entrynya yang bertajuk memang tak kedekutlah... hihi, saya pun isi form melalui link yang diberi puan intanberlian. Saya pun tidak ingat berapa bulan yang lepas saya mengisi form tersebut, Alhamdulillah ianya tiba tepat pada masanya dengan izin Allah. Terima kasih kepada ibu alisha kerana tidak lokek menyebarkan rezeki. Semoga terus dimurahkan rezeki! ;)

Sebelum itu, entry ini sebenarnya sesuai kepada kaum wanita. Jadi seperti ibu alisha, saya pun mahu berkongsi keterujaan bersama kawan-kawan semua. Jom tengok bungkusan apakah yang saya terima ;)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Handphone cap kapal. Jadi kualiti gambar ditahap kritikal kekaburan ;).

Semasa mengisi form di link INI, saya pun isikan juga untuk emak dan seperti saya, emak pun menerima pada hari yang sama. Terkejut jugalah nenek Muhamamd dan yang penting si nenek pun suka dan insyaAllah bolehlah nanti nenek Muhammad bawa untuk travel cuti sekolah ini ;). Jom singgah dan isi form DISINI ;).

5 comments:

IntaNBerliaN said...

Ummu muhammad dah dapat ek.. terujakan.. sbb byk sgt dia bg..hihi

Ibu Yusuf Maryam said...

Bolehla ibu Yusuf isi form juga.. :D

kayzie said...

Murah rzeki ummu muhammad..:)

FADLUL & FIFAH said...

wah...nk isi jugaakkk!!

Unknown said...

kakyong pernah dpt ni tahun lepas... lepas tu terus guna pad libress ni... ;)