22.3.13

TOKOH JUMAAT

Pagi ini semasa dalam perjalanan ke tempat bertugas, IKIM.fm melaporkan kesyahidan Sheikh Muhammad Said Ramadhan Al-Buti, ulama' terkenal Syria SYAHID dibom ketika solat jemaah bersama 42 yang lain di. Boleh baca DISINI. Allah! Seronoknya jadi ahli-ahli syurga! Kita? Datanglah Apache bom kepala saya. Saya mahu syahid macam para syuhada'! Layakkah? T__T

Saya ada MAJALAH JOM isu 12 yang mana, ditakdirkan pihak pengurusan terpos 2 naskhah kepada saya. Jadi, untuk memudahkan saya dan pihak mereka, saya membeli satu naskhah yang terlebih tersebut. Maka, dengan kemuliaan hari Jumaat ini, saya berhajat untuk menghadiahi senaskhah tersebut pada hari ini dengan syarat jawab soalan di bawah ini ;). 

Siapa wanita besi ini?

Selamat 'berpesta' Jumaat! Kita berpesta dengan banyakkan selawat. Pesta infaq! Pesta sedeqah. Pesta surah Al-Kahfi! JOM PESTA-PESTAAN!

6 comments:

~MAWAR~ said...

ini ialah umm nidhal farahat..
khansa' palestin..

:) jika salah betulkan saya ummu muhammad..

Unknown said...

Salam UM..

Lama tak join sesi menguji minda UM nih :) CT try yer...

Ibunda Maryam Farhat (Ummu Nidhal), juga dikenali sebagai “Khansa Palestina”

Unknown said...

Assalamualaikum..
singgah jumaat kat sini

BishaFaizal said...
This comment has been removed by the author.
BishaFaizal said...
This comment has been removed by the author.
NoEn said...

umm nidal farhat(mariam farhat)